Skåningen

Träning, livet och resor.

alkolist javisst?

Kategori: vardag

klockan 12 öppnade Fanny, Eddie å jag våran första öl i Lunds stadspark tillsammasn med 4000 andra personer. Sen har dagen bara rullat på med massa öl, cigg och solsken.
Helt underbart.
Fanny å ja bänkade oss på Grappas uteserving med öl och nacho tallrik. Nicki kom med gratis öl till oss efter cs 5 min. (fy fan) Caster, Emil, Jens, Mia å Mattias dök oxå upp.
När vi väl satt där med våran kalla öl å drack så ringde mamma å frågade när jag vill äta.
Halv 7 lät bra sa jag men då sa Fanny att vi skulle vara hos Kvant kl 6. Yeah Rigth. Här sitter jag nu, full, ny ducshad å ska förska göra mig klar för attt sedan förfesta hos Kvant innan vi drar till Slakt i Malmö där 5000 biljetter är sålda.
Kommer bli en sjuk kväll.
Blider kommer upp imorgon ( tor jag)

in i dimman. I LOVE YOU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: