Skåningen

Träning, livet och resor.

äcklig lunch.

Kategori: vardag

det blev utgång ändå igår, det var skoj, fulla var vi och jag var super duktig som gick hem kl 2..
Somnade som en stock, sjukt segt att gå upp i morse, å till råga på det så hade jag ställt klcokan på kvart i 8 igår kväll, fast det hade räckt med 9.
JAJA, så kan de gå.
Hade ingen lagad mat hemma i morse så min lunch blev ett äpple å 3 skivor lingongrova. muuuuuuums..
Blev en kebab efter jobbet sen fotboll med Karin å grabbarna.
Skoj.
ledig imorgon, ska packa lite då.
Klant arsel man är då, jag jobbar på onsdag men har bokat biljett på tisdag kväll, Mange kunde ta mitt pass på onsdag, TACK. Å så har jag bokat biljetten halv 7 men jag jobbar till 7.. Vet i fan hur jag tänkt?? Men jag får lov att gå tidigare så jag hinner,
yrpanna nr 1.

Då har mitt sparande påbörjat, känns surt att spara nu men fy vad värt det kommer va när väl är i Australien.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: