Skåningen

Träning, livet och resor.

TGIF!

Kategori: vardag

Thanks God It´s Friday..

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! skrev precis ett låångt inlägg som försvann. RÅTTA!

Skönt att de är fredag, sitter hemma hos Kakan som städar och donar, de luktar rent. Hon har köpt ny soffa, fin fint. Jag måste oxå köpa ny soffa, men de får bli ett senare projekt.

Helgen då? Blir väl rätt slapp, fast på söndag smäller det. SERIEPREMIÄR, borta mor GUIF i Eskilstuna. Ska bli riktigt skoj, e sjukt laddad. Gick bra på träningen igår, fick till några bra hoppskott, riktigt skön känsla när man lyckas hänga i luften ett tag å sen sätta dit bollen i mål. Tidningen va oxå där igår, blev intervjuad,ska bli kul å se vad dom skrev.. =) Kommer väl med imorgon, i NT tror jag de va..

Dax för del SEX i min skånska ordbok....


Idag tänkte jag lära er vad ordet RÄLIGT betyder.. Ska se om ni fattar vad de betyder om jag sätter in ordet räligt i en mening..  " Vad räligt det smakar..."  hajar ni läget nu då? 
Räligt betyder alltså äckligt, de va väl lätt som en plätt?

Veckans BÄSTA nyhet: TV 4 har skaffat sig en sjukt snyg tv hallåa, grrr så het..

nä nu ska vi köra lite rullebär,karin å jag.

köss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: