Skåningen

Träning, livet och resor.

Taggad till tusen..

Kategori: vardag

Ikväll är det första hemma matchen för säsongen, å jag är så galet taggad!
Gick upp halv 9 käkade frulle, sen åt jag lunch innan jag stack till jobbet.
Nu sitter jag här å väntar på att klockan ska bli halv 5 så Fia å jag kan åka hem.
Hoppas fan vi vinner ikväll, för så här taggad har jag nog aldrig varit inför en vanlig seriematch förr.. Känns som om vi ska spela VM-final eller nåt..
Pirrar i magen så mkt längtar jag tills klockan bli halv 8 ikväll.

Del 10 i min skånska ordbok..

Idag tänkte jag lära er vad fälleben är, det är så mkt som krokben

Ska jobba vidare nu.
Men har NI inget för er ikväll så befinn er i Mässhallen 19.30. Då vi i NKIK möter IFK Örebro.

KRRRRRRRRRRRRROOOOSSSAAA!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    lycka till ikväll:)

    2007-09-27 | 15:47:04

Kommentera inlägget här: