Skåningen

Träning, livet och resor.

Papparazzi..

Kategori: vardag

Igår lekte jag papparazzi på Stenkan, shit vad jag tog kort. Gå in å kolla på www.Cilladobak.pixbox.se så ser ni hur vi släppte loss på krogrundan igår.
Det va faktiskt kul igår, vi pendlade mellan Stenkan å Grappa, å drack massa gott. Gratis e godast, fan vad de är bra att känna folket som jobbar.. Tror inte jag gjorde av med en endaste krona igår. =)





Buddy lykcades på nåt sätt ta sig in på mitt rum kl 6 i morse å slickade mig i huvudet, UNDERBART!.. haha fy fan jävla mojje till hund.. Sen försökte han komma in i rummet igen, stod å knuffade på dörren.
Nu har han stått bredvid mig här vi datan å tigt av min frulle.


Del 13 i min skånska ordbok.
Kränga,  "Fan vad vi  ska kränga mat sen" = " Fan vad vi ska äta mycket mat sen"

OVERANDOUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: