Skåningen

Träning, livet och resor.

GRATTIS TILL POJKEN!!

Kategori: vardag

image14image13
Grattis till ditt första barn Hannis, det blev tydligen en pojke som föddes i morse =) En fågel viskade i mitt öra.
Hoppas du kommer ner med honom på nån träning snart och visar upp honom, hoppas han lägger en liten spya på Kakans axel.. Hämd för bilden hon lagt upp på hennes blogg...

Del 3 i min skånska ordbok.
Idag tänkte jag lära er ordet Blannevann vilket är samma sak som Groggvirke.. Men jag föredrar nog att säga Blannevann, för de är ju trots allt skånskt.

Dagens rapport om jobbet.... Idag fick jag ringa mina första samtal, å shit så nervös jag var, kommer inte ens ihåg vad jag sa till första personen jag ringde, men jag vet att jag var sjukt nära på att boka in ett möte med dom och jag skulle återkomma imorgon för att boka med dom. Alla på jobbet va riktigt impad av min första insats.
Jag fortsatte att ringa och samtal nr 2 bokade jag fantamej in ett möte och 2 - 3 samtal efter det bokade jag in ett till ;) haha dom va mäktigt impade av mig på jobbet, lite stolt blev jag =)
Dom frågade om jag jobbat med Telemarketing förut, men NO WAY att jag har, så jäkla skoj e de inte..
jaja grym e jag iaf, gett mig själv ett par klappar på min egna axel idag för att jag vatt så duktig.

Sitter hos Karin nu, hon å Iccan e nere å hämtar världens-bästa-mat-före-träning.. KEBAB ! ! Men jag valde kebabsallad, vet i fan hur de smakar men de e nog lite bättre än en fet kebabtallrik.

Köss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åhh grattis till henne.. vet du någon sida man kan gå in o kolla på de nyfödda så man får se den lilla:)

    2007-09-04 | 18:39:16

Kommentera inlägget här: