Skåningen

Träning, livet och resor.

en helg i Göteborg..

Kategori: vardag

I lördags åkte vi till Gbg med laget, Iccan, Karin, Cilla å jag åkte i egen bil, skoj skoj, Iccan å jag som körde.
Spelade 4 matcher förlorade alla men vi mötte lag i högre divisioner, vi spelade ändå väldigt bra handboll å det ser lovande ut för komman serie matcher.. Serien börjar förvisso 16 sep, men dock borta...

image11
JAG Å KAKAN, min själsfrände. <3   har alltid lika kul med Karin, även kallad, Kakan, Kasin och Kenny.
Kärt barn har många namn.


Då var det dax för del 2 i min skånska ordskola.
Idag är det dax för ordet BALLE, i Skåne så är BALLE rumpan men jag VET att ni här uppe menar ngt helt annat, mer ordagrannt snopp,penis eller kuk som vissa säger.
Men i Skåne är BALLE vår kära bakdel.
SÅ klaga inte mer på när jag säger "jag har träningsvärk i ballen" kan tala om att de har jag nu, träningsvärk i ballen, det går faktiskt att ha de om man e Skåning.


Jobbfronten då.. mitt jobb suger fett!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: