Skåningen

Träning, livet och resor.

trötter..

Kategori: vardag

Sitter hemma hos Jocke nu, Moberg,Anton,Nicke, Sanna, Maria,Eweå Nicki är oxå här. Passade på att låna Jockes data lite snabbt. Har nyss sett på film,käkat chips å druckit te.

Började dagen med att tvätta sen ringde Thea å frågade om jag ville hänga med till Linköping med henne å Karin.
Kakan å jag tog bussen till Smedby, hem till Thea å hämtade deras bil, sen bar det av. Gick på stan ett tag sen stack vi till IKEA.
Käkade15 köttbullar var och bad om extra potatis å sås, Thea fick 10 potatisar å klämde ner allt. Vart tar de vägen på dig?
Köpte lite små grejor och en matta, ska hem å fixa till det sen, köpte även ett par rosa tajts o en grå mysig tröja.

Match mot Tumba imorgon, har inte alls tänkt på att vi har match imorgon, men jag får väl se till å ladda så jag e på G imorgon.

nu ska jag ner å va social igen.



Kakan, you gonna make it!!!

image87

Kommentarer


Kommentera inlägget här: