Skåningen

Träning, livet och resor.

sleden...

Kategori: vardag

Usch vad sleden å trött jag är.
Vi vann matchen mot Lindeskolan igår, för mig gick det käpprätt åt h******''. Inget skoj när de är så. Men så är de ibland. Vinst med 26-18. Hade kunnat vinna med 20 bollar men vi kom ner i deras tempo så de va väl sådär..

Sitter hemma hos familjen Wetell nu, blev hembjuden på lite söndags middag innan,så Kakan å jag slapp käka pizza. Fast jag hade nog behövt fettet.
Utgång igår, förkrök hos Maria å Matte sen Palace. De va en rolig afton.

Verkar som om vi ska hem till Thea Wållin nu å kolla handbollpå tv.
Jag e lite sugen på Pizza nu.

Jobbar eftermiddag denna vecka, rätt segt, bättre att jobba förmiddag.
Men imorgon  blir vi bjudnapå lunch kl 12, trevligt.
"Det har du fått et mail om!" hihi Fia å jag e bäst på att hitta fel på snacktanterna på jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: