Skåningen

Träning, livet och resor.

riktigt seg..

Kategori: vardag

Jocke ringde å räddade min kväll igår.  Satt å snackade skit sen hämtade vi Edholm,Jeppe å Johne. Stack hem hit till mig å kollade lite på tv å snackade, drack lite gott.
Sen åkte vi till Otten. Johne å jag dansade loss. Va mycket folk där igår.
Träffade på Swärda å Emelie som jag hängde med när grabbarna försvann.
Som tur var stannade Jocke kvar så han körde mig hem, tusen tack.

Har legat i sängen till nu, är riktigt seg, men slå på fan jag har fått ihop så jag kan ha både internet å tv boxen på, vet i fan hur jag gjorde, men kung är jag.
Käkade kyckling,potatis å sås till frukost.
En kebab eller pizza hade suttit fint.

Känner mig som en segråtta idag.image93


hmm undra hur dax Älvorna spelar idag, ska man orka gå dit? Hade behövt komma ut.
Ikväll då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: