Skåningen

Träning, livet och resor.

mega blondin.

Kategori: vardag

Oj oj oj.. vad blond jag är nu. Helt galet. Skulle kunna söka till Big brother å dom skulle säkert tagit med mig för jag har den rätta Big Brother blonderingen nu.
Har aldirg nånsin varit så här VIT i håret, men de är lite små fräckt, ovant bara.
Mamma å pappa kommer upp nästa helg och jag vet exakt vad mamma kommer säga..
"Men vad har du gjort?! Du som va så fin i hårte innan!" Hennes standar komentar så fort jag gjort någt med håret.
Men jag gör de för Ewew´s skull. ALLT för pärlan, så hon får högsta betyg på sitt projektarbete.
image68  <---- Typ så blond e jag nu..

Fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag!!
Så skööönt.
Match imorgon ska bli skojsigt.
Känner ju en hel del i Lindesberg så man kan ju alltid hoppas att nån av dom är å kollar när vi lirar.

Time to work. =/

Händer ikväll? Call me!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej Cilla!Nu har jag hittat din blogg och pixbox. Haha vad söt du är då som lägger ut ALLa fina bilder. Kanske skulle hålla mig undan för dig och din kamera på festerna:) kram Maria

    2007-10-05 | 11:35:28

Kommentera inlägget här: