Skåningen

Träning, livet och resor.

lite bättre,lite finare..

Kategori: vardag

Kakan tycker att jag ska sänka mina krav på killar, men de är svårt. Jag har faktiskt förbättrat mig enormt på den biten, förr kunde jag dissa en kille för att han sa ngt fel, hade fel skor, fel frilla, fel tröja på sig m.m.
Jag var extrem å varför va jag de när jag inte ens själv är något helgon.
Men igår tog jag tag lite i den där biten, i våras(mars/april) blev jag medlem på sidan ekontakt.se men tyckte de va mega skit. Gjorde det mest för skoj, inte varit inne där sen dess.
Men igår gick jag in där och uppdaterade min sida och de VÄLDE in mail och besökare, hade över 200 killar som kollade in min sida igår, så nu jäklar ska de raggas. ;)
Aldrig varit nån internet dejtare, men de är skoj med lite positiv uppmärksamhet.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha, ring mig när du hittat nått bra:D /dookie

    2007-10-11 | 22:58:00

Kommentera inlägget här: