Skåningen

Träning, livet och resor.

Kanelbullens dag..

Kategori: vardag



image67

Idag är det kanelbullens dag, å vi ska få kanelbullar på jobbet. Mums.
Vilken sjuk dimma det var i morse när Fia å jag åkte hit till jobbet.
brr börjar bli kyligt nu.
Ska bli spännande å höra laguppställningen ikväll inför lördagens match, eller hur CC å Ewe, ni fattar va?
Å på lördag då, knasigaste påhittet dom kom med i måndags då.
"På lördag ska ni samlas kvart i 8, så ni kan ut å springa i 20 min innnan vi åker till Lindesberg å spelar!"
HALLÅ? Jag blir svettig av att springa 20 min, ska jag sen inte få duscha utan sitta på en buss(ja gud vet hur lång tid det tar till Lindesberg)
Får väl strippa på bussen, måste ju byta om till rena kläder.

I eftermiddag ska jag upp till Ewe´s skola å fixa håret lite..

Lyssnade precis på lite skvaller här på jobbet, hörde något väldigt intresant som VERKLIGEN måste kollas upp. MUHAHA....

Satt å kollade på "Bonde söker fru" igår, vilken panik jag fick på han tönten från Skåne, hur kan man va så nördig? Jag satt nästan å blev arg i soffan,vilka PIP han gav i från sig.. Skott i pannan, borde han ha!
Å han som fick 300 brev då?
Jag fick bästa tv idéen, "Singel söker partner".
Ska maila in det till TV4.
Hade ett sånt program kommit så hade jag anmällt mig direkt.
Kunde han få 300 brev så kan väl jag få fler & kanske en partner.. haha..

Kommentarer

  • korin säger:

    till ica i lindesberg tar det 2 h och 1 min ;) har vi skjuss till träning idag?

    2007-10-04 | 12:59:03

Kommentera inlägget här: