Skåningen

Träning, livet och resor.

apuuuuuuuuh..

Kategori: vardag

Iccan fick åka till akuten igår under träningen, så Kåre å jag åkte upp vid 9 när träningen var slut och satt med Iccan i väntrummet till 11. Så sega dom är på akuten!
Hon hade tydligen en spricka i revbenent =/ Stackar´n...
Men vi hann med en hel del.
Jag läste barnböcker för Iccan ,vissade min pedagogiska sida, läste lite reccept, Kåre å jag listade ut hur godis maskinen fungerade och hade ren tur att vi fick ut bilar som Iccan ville ha.
Kollade på nyheterna, det kom in 3 poliser, varav en vi tyckte va snygg.
kort sammanfattning, man hinner med mycket i ett väntrum.

Äntligen fredag, imorgon kommer mammi å pappi, aaaweeeeeeeeeeei.
Men först imorgon är det Neos 2 års kalas, Kåre å jag köpte en snygg vagn till honom som vi va å lämande hos dom i onsdags + en mega stor limegrön boll som han blev helt lyrisk över. =) Lär krossa en hel del i Iccans lägenhet med den.. :P

Jag å Fredde (chefen) ska mixa ihop en uppvärmimgsskiva här på jobbet sen, han tog med sin bärbara, han e gamal DJ så han har massa låtar på sin data.

Händer ikväll då?

haha lovar dig Jocke, du ska få all info..Fast egentligen inte eftersom du kallade mig för smurf i lördags, taskis =)

söndag är det match hemma i Mässhallen kl 15.00 KOM Å TITTAAAAA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: