Skåningen

Träning, livet och resor.

100 killkompisar men ingen pojkvän..

Kategori: vardag

Satt och läste i COSMOPOLITAN igår kväll, samtidigt som jag kollade på "Catch me if you can"
då jag plötsligt får upp en artikel som heter "100 killkompisar men ingen pojkvän" läste igenom dem artiklen och det var precis som om någon hade skrivit den om mig, stämmde så sjukt mycket på mig.
Har massa killkompisar, men ingen pojkvän. Det va nästan läskit att läsa.
Så nu ska det änras, fast jag vill ändå ha kvar mina killkompisar för dom är så skööna grabbar.


Vinst igår, 30-19 mot Huddinge, 3e vinsten i rad nu.

Mamma å pappa va uppe hos mig helgen å de va mega zoega. Fick en ny soffa, å massa annat skoj.
Mat förrådet är nu påfyllt igen.

Neo´s kalas i lördags va oxå skoj, god smörgårdstårta å Neo fick massa paket. 

Lite söta sms, ett telefonsamtal, en filmkväll, vad som helst duger för mig, bara nån ger mig lite myyyyyyyys.



image70

Kommentarer


Kommentera inlägget här: