Skåningen

Träning, livet och resor.

Viking kebab med extra vitlöksås..

Kategori: vardag

mmmmmmmmmmmumms så gott, perfekt mat idag.
Karin kom över med kebaben vid 3 tiden, sen damp Ewe, Nicki och Hossman in med pizzor och annat gott en stund senare. Sen dök öven CC & Thea upp.
Tjejerna samlade. WE LIKE! (Lovan saknades)
Är riktigt seg nu, ska nog lägga mig i tid, siktar på att va i säng innan 22.00. Klarar jag det?
Ha 45 min på.. iii. Vill ju dricka en kopp te, om jag bara får händerna ur baken å fixar de.

Tror att jag ska ge mig på CC diet efter jul.. Måste ju va slimad till ios 2008! Som jag längtar, ska bli så skoj.

Önska mig lycka till, ska ju på intervju imorgon. ♥hoppas hoppas♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Grattis . härligt. de är fint med mig . med dig då?

    2007-11-25 | 23:21:25
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • danny! säger:

    lycka till!

    2007-11-26 | 00:21:35

Kommentera inlägget här: