Skåningen

Träning, livet och resor.

Vi ska räkna våra jul fuck!

Kategori: vardag

Citerar Janne "Vi kanske ska ta å räkna våra jul fuck!"
haha som jag skrattade, men han menade ju FAQ och inte FUCK, men de lät så jäkla skoj när han sa de nyss på fredags mötet.

 dax för: HARD WORK, HARD WORK! Eller inte, har inga roliga suspekt att ringa på.



Cilla är kär i denna låten framför allt texten..


Axel Åkerlund- Utan dina andetag

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår
(...)

- Vad vore jag
utan dina andetag?

Finaste på länge, tror de är Kent som gjort den men de är så himla bra med Axel Åkerlund.

Kommentarer

  • kw säger:

    jag vet att du tänker på mig varje dag men låten va lite att ta i kanske!

    2007-11-23 | 12:45:28
  • mh säger:

    sjukt bra låt, jag vet .

    2007-11-23 | 12:51:52
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se
  • Linda säger:

    haha ok :) Jag är från Sala :) bor till och från i Västerås .

    2007-11-23 | 15:15:17
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Linda säger:

    Saw IV :)

    2007-11-23 | 16:20:39
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: