Skåningen

Träning, livet och resor.

utmaning..

Kategori: vardag

Jag har ju blivit utmanad av Sara"SF" Frejd och Jennipher, detta är reglerna:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

[] Jag hade aldrig betalat en räkning i hela mitt liv innan jag flyttade till Norrköping (20år)
[] Jag hatade rosa som liten, nu är mitt kök ROSA
[] Jag var medlem på E-kontakt.se i en månads tid, betalade för de :/
[] Jag har en ful ovana, snusar dagligen. (blir ett nyårslöfte till årsskiftet att sluta)
[] Jag gifter mig gärna rikt så jag kan leva utan att vara oberoende av pengar.
[] Jag snackar för fort och det är jobbigt när folk inte hänger mer, LÄR ER LYSSNA LÅNGSAMT!

Jag utmanar
Danny: www.dannybanany.blogg.se/
Josse: www.josefinsin.blogg.se/
Steffi: www.steffigalbe.blogg.se/
Erica: www.selme.blogg.se/
Kjoii: www.kjoii.blogg.se/
Nicky: www.wimz.blogg.se/

Kommentarer

  • danny säger:

    mooooooooooooooooget! :D

    2007-11-14 | 19:14:29
  • Emelie säger:

    Awesome, jag tror vi kan fixa fram något =) Vill du ha en bild på dig själv med i headern? Då måste du skicka en till [email protected]

    2007-11-14 | 19:42:50
    Bloggadress: http://alternation.blogg.se
  • Wimzluring säger:

    du cecilia jag känner inte ens 6 som bloggar =)

    2007-11-14 | 22:43:43
  • Smurfelinda säger:

    Sluta 2009??? Jag hade tänkt nu till årsskiftet.. är det för tidigt tror du?? :) Jävla ovana.. MEN SÅ GOTT :) Kommer o hejar ikväll! kram kram

    2007-11-15 | 08:57:21
  • Svar till Suurfen;) säger:

    haha jag menar ju oxå till årskiftet.. skrev jag fel?:D du får fan ta å skaffa dig en blogg du oxå..
    Ses ikväll. kramkram

    2007-11-15 | 09:17:49
    Bloggadress: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här: