Skåningen

Träning, livet och resor.

usch usch jobbig kväll..

Kategori: vardag

usch fick ett litet nervsammanbrott ikväll.
Rättaresagt Eslövs hemlängtan.. fyfan vad jag hatar när de blir så som ikväll.
Det bara brister för mig..
Vill hem på momangen å det kommer en del tårar. Suck.
Men jag vet att de är för att jag vill hem för stunden bara, kan inte tänka mig att flytta ifrån Norrköping, trivs ju bra här.
Men det är just att inte kunna åka hem till mamma å pappa när som helst,käka middag å bara umgås.
Utan de blir lixom vid speciella tillfällen som jag kommer hem. Jul,sommar å kanske en till 2 helger till på ett 1 år.
Alla barndomsvänner, brorsan, farmor å mormor som börjar bli gamla, helt enkelt dom som man vill träffa oftare.
ja fy fan det är inget skoj nä sånt här händer.

En kul grej va ju att jag nyss fick se lite av älskade lilla Eslöv på kanal 5 med Filip å Fredrik. Trodde att nån av mina galna kompisar skulle synas. Johanna sa att hon och Sanna synts till, men jag missade det..

haha Jocke du har en beundrare.. undrar vem??

Kommentarer

  • kw säger:

    Hej
    hoppas du är på bättre tankar imorgon. Dicken kör oss till HC iaf :) sov gott vännen

    2007-11-12 | 22:43:21

Kommentera inlägget här: