Skåningen

Träning, livet och resor.

rött é sött.

Kategori: vardag

å cilla fick se rött idag, men de va sött...

image170

Vi vann idag med 36-28 mot Torshälla..
För mig gick de väl sådär.. jag blir så jävla arg på mig själv, VARFÖR kan inte jag spela den handboll som jag kan? Varför presterar jag inte de som jag vet att jag kan?
I Eslöv var jag aldrig så kass som jag varit under min tid i Norrköping.. Vad beror de på?
Det gör mig så sjukt arg, jag klarar inte av de..
De va därför tjejer ( laget i dag) som jag lackade än en gång. Inget mot er, hoppas inte ni tar åt er på nåt sätt alls, för de är på mig själv jag är arg,sur och besviken..
Jag blir själv paff över min reaktion, det är osportsligt..
Fick även två st 2 minutrare, sen ville Bosse att jag skulle in å spela med 5 min kvar, men jag tyckte inte de för jag va kall. Men då sa han att jag skulle de ändå.. Han typ skickade in mig på plan för han trodde vi va en mindre, men tji fick han/jag, de va fullt på plan och då fick jag rött kort. Å då rann min bägare över.. grrr..

Imorgon blir det nog skoj. KANON skoj tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: