Skåningen

Träning, livet och resor.

Pappa Grappa Pizza

Kategori: vardag

Karin å jag har nu några helger i rad snackat om att beställa pizza från Pappa Grappa. Men vi har inte orkat göra oss i ordning för att gå dit och äta, och vi har inte haft nån bil så vi kunnat köra å hämta.
Men idag har Kakan bil så jag ska alldeles strax ringa och beställa.

image147
Jag ska beställa följande

5.Prosciutto e funghi
Tomatsås, mozzarella, färska skogschampinjoner & prosciutto cotto

8.Ortolana
Tomatsås, mozzarella, oliver, champinjoner, tomater, basilika, grillad paprika, zucchini & aubergine

9.Salamino
Tomatsås, mozzarella, 3 sorters italiensk salami, vitlök, chilipeppar, oliver, färska tomater & basilika

Eftersom dom inte kommer fatta vad jag säger, speciellt inte dom namnen på skånska så kommer jag säga " jag skulle vilja beställa en 5a, en 8a och en 9a"


snart blir de fullt hus här.. undra vem som kommer? Vet att Karin och Hossman kommer, tror Nicki, Thea och CC oxå är på väg..

Kommentarer

  • Jennipher säger:

    haha stackare! eller man kanske ska säga stackars människor på tunnelbanan?! jo tac, jhag mår bara bra. själv? :) kollar nog på er match imorn :)

    2007-11-02 | 23:27:31
    Bloggadress: http://jennipheer.blogg.se

Kommentera inlägget här: