Skåningen

Träning, livet och resor.

paniiiiiiiiiik.

Kategori: vardag

Basse å Fia kom hit efter jobbet,Basse skulle hjälpa mig att fixa mitt trådlösa bredband men de gick inte. Så Danny får fixa det ..
Vi stack ner på stan å när jag kom hem å skulle sätta igång datan å internet, så fungerade inte intertnet!!


PANIIIK!

Ringde Danny å de räckte att snacka med honom så startade det igen, fast jag va iofs inne å tryckte på lite saker innan.
Men som tur är fungerar det igen.

Blev chicken kebab med ris å curry sås för mig på stan, mums fillibabba.
Ska nog dricka lite te nu för ovanlighetens skull. -blink-

Kommentarer

  • Larsson säger:

    Vi spelar i GÖteborgstvåan nu.. Haha men vi lär ju åka ur, sketbra lag!! Bytte från västgötatvåan denna sesongen.. Jäkla skillnad alltså! Jösses fått däng varje match :P
    Jadu... man fixar lite med htmlkoderna så blir det så :)
    behöver du hjälp så säg till ;)

    2007-11-02 | 16:23:48
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se
  • Laaaarsson säger:

    Ahh så du tror ni går upp igen då eller? Ja förbannat bra är de i gbg. bläää fattar inte varför vi bytte serie. innan vann vi ju iaf :P trååk.
    Men hörrö jag kansätta ihop lite koder till dig omdu villoch visa vart du kan klistra in det =) det är bara kul tycker jag =) hinner inte fören på SÖndag dock... Men vi keep in touch..

    2007-11-02 | 19:47:14
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här: