Skåningen

Träning, livet och resor.

mina hårvårds produkter för ikväll..

Kategori: vardag

Efter jobbet stack jag upp till Ewes skola för å öva lite inför torsdagens modeshow. Vi fick träna på hur vi skulle gå, fast jag tyckte nog att de va lite dåligt planerat, men det blir nog kanon till slut.
CC blev sjukt snygg i sitt hår, jag gjorde bara hårbotten ljusare idag.. Som tur va ingen blekening utan bara ljusfärg.
Men isch så tort mitt hår blev.. Så jag tänkte nu presentera mina produkter jag haft i..
image163
Från vänster: >Silverschampo som tar bort dom gula nyanserna. Sen hårinpackning, silkesdroppar, den rosa flaskan är en produkt som gör att håret inte blir frissigt och den lila flaskan är värmeskydande produkt..
Nu är mitt hår lent vill jag lova.
Imorgon ska jag sola big time.
Vill just DU se shown på torsdag så släng en komentar så fixar jag en blijett till DIG!
Vilken bra reklam ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: