Skåningen

Träning, livet och resor.

Meet the Barkers..

Kategori: vardag

Satt och kollade på MTV och funderade på varför dom inte sänder alla bra såpor längre.
Laguna Beach
The Hills
Newlyweds
The Ashlee Simonson show
Meet The Barkers
mfl.
Jag kunde sitta hur länge som helst å kolla på dessa program, det va så kul å se hur dom levde, vad dom gjorde, deras kläder, smink, hår m.m

Meet the Barkers va jäkligt bra, Travis Baker är ju ingen skönhet men han blev så sexig när man "lärde" känna honom via hans program, vilken sexig man och far.

Laguna Beach älskade jag också att kolla på för jag hade ett au pair jobb som jag kunde få i Newport beach som jag aldrig tog ( ångrar mig enormt nu).

Kommentarer

  • mh säger:

    håller med fullständigt, vi lämnar in protest [:

    2007-11-03 | 11:39:44
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se
  • Laaaarsson säger:

    tjaaa, jag har addat dej på msn nu!! (dum_sandra är jag det) hehehe.. och precis spelat match, storstryk igen.. baajja skettråkigt. bara gamla elitspelare hela bunten :P men men vi höres på msn sen då=)
    nu är det party på g här... HEHEHEHEHE

    2007-11-03 | 16:51:42
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här: