Skåningen

Träning, livet och resor.

jag kommer ha "jullov"

Kategori: vardag

idag kallade Fredrik in på sitt kontor och sa att han gärna ville ha kvar mig på Cafébar efter jul oxå.
Då sa jag att de kunde jag vara, men om jag får ett annat jobb så tar jag det.
Det va okej för honom.. =)
Min anställningstid nu är fram till 14 dec och sen kommer jag inte börja jobba igen förrän 7 jan. Så Cilli kommer ha lite jullov. Ska åka hem till Eslöv 2 veckor då.
Men nyår tänkte jag fira här i år, så se till å fixa fest nån.

image130

Kommentarer

  • laaaarsson säger:

    ÅÅh fan det hade inte vart fel med lite jullov alltså :P gött för dej!!!!!!!

    2007-11-01 | 17:45:50
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se
  • kw säger:

    jag har en fest på g. du jag och en flaska rött i min lägenhet

    2007-11-01 | 21:33:47
  • Laaaarsson säger:

    du! den bara inte ser hod ut, den är god :D :D
    Jadu jag är en liten Sandra in the bloggspace, dudå? =)

    2007-11-01 | 22:07:37
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här: