Skåningen

Träning, livet och resor.

Jaaag tycker om roooooooooooooosa!

Kategori: vardag

Dejan min gamla chef på Grappa sa alltid "jag tycker om rooooooooosa!" till mig på blattesvenska.. haha..

Sandra www.bestick.blogg.se har fixat min sida.  Å jag är super duper nöjd. Tack så hemsk mycket Sandra.
Vi har suttit över msn nu ett bra tag, hon har fixat & mixtrat och jag har sagt om de varit bra och så.
Uppdaterat som en jäkel! Haha efter att vi fått ett 20 tal dampanfall var så fick vi till det bra.
Måste bara fixa microsoft Word för å kunna se stilen på "cilladobak".
Men åter igen TUSEN TUSEN TACK!

JAAAAAG TYCKER OM ROOOOOOOOOOOOOOOSA!!

Hockey eller Taccos? Hmm .. Vill ju båda.

Kommentarer

  • kw säger:

    oj va rosa hahahahah

    2007-11-16 | 18:00:45
  • kw säger:

    oj va rosa hahahahah

    2007-11-16 | 18:00:50
  • Laaaarsson säger:

    Weeii vilken snygg sida du har ;)

    2007-11-16 | 22:02:41
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här: