Skåningen

Träning, livet och resor.

godmorgon kamrater.

Kategori: vardag

Godmorgon kamrater
Gick upp för en stund sen, har tryckt i mig lite mackor och dricker te nu.
Jaha idag är de dagen med stort D. Det är dax för showen idag.
Det va rätt så mycket kaos där igår, men de löser sig väl.
Idag ska jag upp till skolan vid halv 11, då ska Ewe fixa min sista flätor och göra klart frillan med löshår och styling. Sen halv 2 ska jag vara nere på FACE of Stockholm och få min sminkning.
Dom började sminka folk från vår show kl 06.00 i morse å jag hade turen som fick tid halv 2.

Om ni är sugna på att komma å kolla så är de ikväll 18.30, men vad fan heter lokalen då? =) HMm ring om ni vill komma så löser vi det.

Hade kunnat lägga upp en bild på mig nu,men jag väntar till ikväll med att lägga upp bilder.

image166

Bloggar jag för mycket?


                                                                                                                                                                248 dagar kvar..

www.fashionway.se

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej du bloggar inte förmycket.
    Vi vill se massor av bilder från ikväll!

    2007-11-08 | 11:36:03
  • kw säger:

    lite för mycket kanske, du borde skaffa en katt att prata med ist hahaha. kör hårt ikväll puss

    2007-11-08 | 12:22:45
    Bloggadress: http://vivalakorin.blogg.se
  • Hanna Adler säger:

    Ikke Cilla :)
    de e toppen att läsa vad du hittar på med där uppe, så jag ser framemot en massa bilder efter showen :)
    Kram // Hanna

    2007-11-08 | 14:23:56

Kommentera inlägget här: