Skåningen

Träning, livet och resor.

en trött Cillidutt.

Kategori: vardag

jag är galet trött även idag. Ska snart börja ringa runt.. =/

Svar till er 2 hemliga kommentarskrivare.. (skriv gärna vem ni är!!)
Jag bodde i Norge ett halvår och tränade bara styrketräning, blev ingen handboll alls. Åt lika mycket som jag gjorde när jag bodde i Eslöv å då går man upp.
Väl hemma i Eslöv började jag jobba på Grappa ( Café/Bar/ Retaurang ) mycket stress och spring + att jag började träna handboll igen. Så jag har inte gjort något speciellt alls.. Bara ätit bra och tränat... Men jag tror de mesta med min minskning berodde av stressen på Grappa. Rasade 7 kg där.


Dax att hämta espresso och vatten med Fia.. Blir nog en bra dag idag..
Mys med vin och Taccos ikväll.. I LIKE, yeaaah.

hihi hade ett nytt rekord i läsare häromdagen, 74 st. skoj skoj..
Hade varit kul om alla som läser skrivit vem dom är.. Nyfiken på vilka ni är .. -ler-

Kommentarer

  • laaaarsson säger:

    Ohh jaa, som du kanske läste i bloggen så blev jag inkallad på match och jag får hos frissan och massa skit i går så jag var inte hemam fören 10 igår :(
    Ska fösöööööööka hinna med det ikväll.. men då har jag massa träning och bajs.. men jag haaar inte glönt det, det komemr, det kommer ;)

    2007-11-16 | 09:16:09
    Bloggadress: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här: