Skåningen

Träning, livet och resor.

en heldag med Jocke.

Kategori: vardag

Jocke kom och hämtade mig 10. Satte oss i bilen och körde mot vårt mål IKEA.
Gick runt och kollade grejor och jag "lekte mamma"..
C- Den där blir alldeles för dammig!
C- Den där blir det fingeravtryck och fettfläckar på!
C- Men den där passar ju inte till soffan!

osv...
Försökte dokumentera så gott jag kunde, men Jocke är ingen linslus.
→  till SIBA, kollade lite saker där.. 
→  till Norrköping, in på Skingruppen (jävla dyrt där)
  sen MediaMarkt (galet stort)..
Hittade en snygg CD spelare jag vill ha å en digitalkamera..
→  snabbis på McDonken (gick med på det fast jag hatar McD)
Vi satt ute och åt, inte varje år man sitter ute i november månad på Mcd, det bästa där var nog killen som fick McDrive på sin fula moppe..
→  till Himpa där J20 spelade och vann.
Vart åkte vi sen då?
Jo, vi lämnade Hossman hemma, sen åkte vi hem till Familjen Pettersson och slappade.
→  Körde ut mamma Kicki, pappa Stefan och lillebror Nicke till Åby.
→  till HC och köpte Taccos, hämtade Sanna.
Hem och fixade käk, Moberg och Kakan kom.
Kom nyss hem.
PUUUH LÅÅÅÅÅÅÅÅNG DAG! Men trevlig och skoj.

Jocke på IKEA

Jag i lekhörnan på SIBA

Jocke kollar in tv spel..

McDonken mat utomhus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: