Skåningen

Träning, livet och resor.

bak ansvarig..

Kategori: vardag

.. imorgon är de Hanna Malms och min tur att stå för bakningen till matchen.
Men vem tror att jag ska ställa mig och baka? INGEN =)
Så då kom jag på den perfeka lösningen innan idag på jobbet.
Jag gick ut till grabbarna på lagret, plockade fram mina hundögon & sa som det va..
" jag är bakansvarig till vår match imorgon, är okej om jag tar 2 lådor kakor?" dom bara skrattade och sa " ja du vet ju var dom finns!"
Fixat och klart, GRATIS dessutom..

image209

oj oj vad jag har många husdjur i lägenhten idag (dammråttor). Borde ta en svängom med Berta ( dammsugar´n)

Utz Kapeh
betyder Gott KaffeMayaspråket. Man lär sig nåt nytt varje dag..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha, jag är långt ifrån pysslig.. Jag är lat och bekväm!

    2007-11-14 | 13:41:13
    Bloggadress: http://hockeyfruns.blogg.se
  • smurfelinda säger:

    Nu har jag även hittat din blogg :) = skoj! Men smart med kakorna!! när det är min tur o baka lär jag gå med mina hundögon hem till mor istället.. :) kramis

    2007-11-14 | 15:14:53
  • Emelie säger:

    Såklart att jag kan hjälpa dig med, men jag har ändrat omständigheterna lite :/ Jag vill ha en länk till mig på din hemsida plus 25 kronor. Du behöver såklart inte betala eller länka förrän du är helt nöjd. =) Fortfarande intresserad? :O

    2007-11-14 | 18:13:52
    Bloggadress: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här: