Skåningen

Träning, livet och resor.

arrrrrrrrrghh!!

Kategori: vardag

Mobilen ringde halv 8 och jag trodde såklart de var Fia som ringde och skulle säga att hon var sen eller ngt.
Men icke, det var ett dolt nr å jag svarade.
Då var de en dam från tandläkarmottagningen där man får tandstälning.
"Hej är det Cecilia?"
C- "ja?"
Hon- " du skulle varit här 07.10 imorse!"
C- "#¤?!?#¤"!"

Fattade inget.  Jag ringde ju till dom i sommras, men då behövde dom en journal eller vad heter från min Tandläkare Anna i Eslöv, mamma fixade så Anna skickade upp den hit. Jag skulle ha ringt å kollat läget men inte orkat. SÅ ringer dom idag!
Å jag lovar er att jag inte fått något brev.. Men jag fick en ny tid 23 januari 2008. KUUUUUL! Men nu är de på G. Hoppas verkligen jag kan få en som sitter på insdian av tänderna.. Inget kul att gå med en räls som 21 år.

Räls, TUUT TUUUUUUUT, Here I come!
image211
Ni som känner mig väl, vet hur jävla mycket jag hatar min tänder, det är därför jag typ aldrig ler på bilder.
Och eftersom jag stör mig så fruktansvärt mycket på min tänder, VARJE dag så ska de bli skönt att få de fixat!


MATCH IKVÄLL! 19.30 i Mässhallen!

Kommentarer

  • danny säger:

    2009? får du vänta över 1 år eller?

    2007-11-15 | 12:00:00
  • Anonym säger:

    2009! kom igen nu farmor, nu skrev du väl fel?

    2007-11-15 | 17:21:51
  • Jennipher säger:

    mine is gone :D:D:D

    2007-11-15 | 18:08:54
    Bloggadress: http://jennipheer.blogg.se
  • Eva säger:

    Jag är 21 och går med vanlig räls, vad gör det?

    2007-11-21 | 19:05:28

Kommentera inlägget här: