Skåningen

Träning, livet och resor.

tvättade inatt.

Kategori: vardag

Vaknade vid 10 i morse, gick in på toan och upptäcker då att jag ställt mig och tävttat mina tajts inatt. ?!
Trillade jag kanske å dom var smutsiga? Jag lär aldrig får veta.
Förfest hos Bekka, alltid lika kul, blir alltid lika tankad hos henne.
Hon å jag drog till Bomullsfabriken, de är 25 + där men jag kom in.
Vi blev bjudna på shots och drinkar å till slut hade jag tydligen sagt "Nej nu går jag hem!"  Jag har mina kloka stunder..
Jobbade idag, tror faktiskt att jag var full när jag kom tid, kände mig inte nykter. sjukt.
Men stod mest i disken idag, så de va lugnt.

Hemfärd till skåneland imorgon, ska bli skoj. Har packat, å då snackar vi MYCKET packning, illa, men de behövs.
Vi ses i januari (eller på nyår) mina kära östgötare.

pssst, Lovan jag vill ha bilderna från igår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: