Skåningen

Träning, livet och resor.

sms 07.00

Kategori: vardag

Pingu låten (min sms signal) satte igång å tjuta kl 7 i morse. Det var från Malin, chefen på Bagarstugan.
Skrev att tjejerna sagt att jag var duktigt igår och frågade om jag ville jobba idag, kanske imorgon, lördag och söndag.
Så idag ska jag ner å jobba igen kl 4, förmodligen imorgon, lördag har vi match så det går inte och sen blir det jobb på söndag. Så himla skoj.
Idag kändes mina 4 jobbtimmar på CAFÈBAR som en evighet ,förmodligen för att jag vet att det väntar ett nytt jobb alldeles runt hörnet.

Jocke kom hit med lunch från Paus vid 12, käkade en riktigt god fisk och Jocke käkade lassange. Alltid trevligt med sällskap till lunchen.
Och nu är vi även officielt grannar för han fick nycklarna idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: