Skåningen

Träning, livet och resor.

slappnar av..

Kategori: vardag

Märks att jag slappnar av och känner mig hemma här, somnar alltid framför tvn, nyss sovit 2 timmar. Skönt.

Nu segar jag. Hoppas bara att klockan kan bli halv 6 så träningen kan börja, sen blir de nog att va med Kvantan.
Måste ju ner å säga hej till Johanna på Grappa.

Idag är det en vecka kvar till julafton. Jag har typ redan fått massa tidiga julklappar.
Peak jackan
Digital kameran
Datorn
Soffan
Å varje gång har päronen sagt, detta är en julklapp så nu får du inte så himla mycket mer. haha eller hur..
Sist jag va hemma å överraskade dom så frågade mamma "säg nåt du önskar dig i juklapp" haha dom e knäppa.

på onsdag blir det att åka in till Köpenhamn med mamma,pappa och kusin Emma (13), hoppas kusin Tobbe (11) oxå följer med.
Blir att gå på Tivoli på deras julmarknad och sen Ströget, hoppas på bra shopping.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: