Skåningen

Träning, livet och resor.

skvätt tårar

Kategori: vardag

Lägenheten var fin.
Lagt bud.
Pappa skulle nyss posta uppsägningsbrevet på min lägenhet i Norrköping.
Då kom tårarna.
Får panik.
Ångest!
Varför är det alltid jag som sätts för dom svåra besluten.

Eslöv
Familjen
Släktingarna
Barndomsvänner
Bättre handboll
Hemma är alltid hemma.

Norrköping
Min första lägenhet
Underbara vänner
Större stad.

Ena stunden vill jag inget annat än att flytta hem, lira bra och rolig handboll, vara i Eslöv med nära och kära.
Medans jag i nästa stund inte kan tänka mig att lämna underbaringarna i Norrköping.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Vad skulle DU göra om du var i min sists?

Kommentarer

  • Lina säger:

    Följ ditt hjärta. gör de som käns bäst för dig. de val du kommer göra e de rätta. även de kanske känns jobigt för stunden

    2007-12-28 | 18:21:24
  • Karin säger:

    Cillssson du får flytta hem å se hur det känns. Annars kommer du fundera på det hela tiden här i norrköping. Vi ska ingenstans du kommer komma tillbaka ;) pusss

    2007-12-28 | 18:54:48
  • dicken säger:

    grannen ska väl flytt vart efter du får köpa hans lya sen när du ångrat dig

    2007-12-30 | 11:10:59
  • mh säger:

    du glömde mitt namn under norrköping..
    ;)

    2007-12-30 | 23:41:47
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se
  • lovan säger:

    Jag håller med kenny.. du märker med tiden vad som känns rätt :) Vi finns som sagt kvar här. Saknar dig cillidutten. PUSS

    2008-01-03 | 22:30:36
  • tw säger:

    flytta hem du, men jag vet att du kommer tillbaka lagom till hockeysäsongen. jag ser att det lyser med sin frånvaro under eslöv ;)

    2008-01-05 | 13:56:04

Kommentera inlägget här: