Skåningen

Träning, livet och resor.

operation stortå

Kategori: vardag

på träning fick jag ett rejält tryck i min redan BLÅ/SVART/LILA stortås nagel, pulserade som fan. Som tur var fanns Totte där som är Brandman/ambulansförare (nåt) Han eldade på ett gem och stack på naglen, vilken smärta(AAAAAAAAAJJ!!), men det kom inget blod som vi förväntat. Har nu suttit med en säkerhetsnål och försökt snurra i hålet som han brände, men inget blod kommer. Känner inget tryck längre iaf.

Bagarstugan: SÅÅÅ JÄVLA SKOJ!!! Efter 10 min ryckte jag in och jobbade på som om jag jobbat där i 10 år. Dom va impade;) Gjorde lite hjärtan i kaffe lattarna jag serverade å dom blev avvis för att jag kunde det och inte dom. Tror ni jag får jobb eller vad ? -ler-




Kolla in vilka snygga muggar vi fick i julklapp av Cafébar idag, från DESIGN of HOUSE

fuck klockan är ju snart halv 11, har inte duschat.

Kommentarer

  • Jocke säger:

    Kul att det gick bra!

    2007-12-12 | 08:09:30

Kommentera inlägget här: