Skåningen

Träning, livet och resor.

mår som en kung...

Kategori: vardag

nyss klämt i mig en Gyros Pizza md extra mycket vitlöksås.. Mums.
Ska strax hoppa in i duschen, verkar som om det blir att gå på Hockey sen.
Kan grabbarna vinna sin 18e raka och slå klubbrekord? Vore skoj.
Varför är de så satans dyrt bara, 100 kr för å kolla på div 1 hockey.

Igår: Super trevlig förfest hos Åsa, sen blev de utgång, Palace. Punkt slut.

Har fått ett "nytt" efternamn Tobak Couscuos från Estland. Det är jag de. Folk borde rensa öronen.

By the way, Cilla ska provjobba på tisdag.. 

Kommentarer

  • Fia säger:

    Hihi, ja jag kikade in i din blogg för ett tag sedan=) Jag har gjort 2 månader i London SOM AUPAIR igen! Haha. Åkte med en kompis, hon fick jobb och sa upp sig och då flyttade jag med henne tillbaka hem. Nu vill jag börja plugga så vi får se om det blir så efter jul =) Vad är det för jobb du har där du inte verkar trivas? Vad fick dej att vilja flytta till Norrköping? Puss!

    2007-12-09 | 21:43:30
  • Svar till Fia / CillaDobak säger:

    hej hej, jaså där ser man, va de skoj i London då? Det är alltid skönt att flytta hem.. Jag jobbar som besöksbokare på Cafébar Sverige, men har bara denna veckan kvar å de ska bli så jälva skönt att sluta på fredag =) Jadu jag har jobbat på ett sport läget här i stan i 7 år, å hade massa vänner här, va tröt på Eslöv som jag kommer ifrån, flyttade hit mest på skoj å har bott här 1½ år nu =)

    2007-12-09 | 21:50:17
    Bloggadress: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här: