Skåningen

Träning, livet och resor.

grrrr....

Kategori: vardag

Gick bra även idag på Bagarstugan, jag gillar stället skarpt. Ni som inte vatt där än, gå dit.
Ska nu avnjuta en av dessa 3 goda mackorna och en av juicerna
 ska jag välja den med kräftröran, kyckling/baccon eller den vegitariska med fåroströra och oliver? Gott ska de bli..

Det kom in 3 killar när jag stod själv bakom disken, varav 2 var så sjukt grymt snygga, jag blev så galet nervös att jag darrade. Så olikt mig.. Men vilka puddingar. vart håller dom hus när vi är ute å festar? ggrrr. hoppas dom kommer tillbaka så man får dregla å skaka lite till. Sjukt snygga..
Blir

Ni som ska på lussevaka ikväll, gör inget som jag inte gjort.

Kommentarer

  • mh säger:

    det vill säga att man får göra vad man vill ?

    2007-12-13 | 07:26:52
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se
  • mh säger:

    jag gick inte ut,
    överlät det till thea (;
    kollade på nickes hockeybockey med nicoline istället, svinkallt.
    :D

    2007-12-13 | 09:43:40
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se
  • Anonym säger:

    saknar dig! tittade precis på bilderna från aupair-tiden.. snart 2år sen vi sågs!! tiden går :/

    2007-12-14 | 00:11:37

Kommentera inlägget här: