Skåningen

Träning, livet och resor.

komiskt..

Kategori: vardag

sitter hemma hos Karin nu, loggade in här på internet å läste Ericas blogg.. Blev genast sugen på att skriva av mig. Skulle fixa en blogg här på sidan, när jag åter en gång kom på att jag redan har en blogg. ;) klantskalle till mig själv..

När jag satt å läste ericas blogg fick jag en oerhörd saknad av Oslo, tjejerna där, måste verkligen åka över å hälsa på dom.. =) STOR SAKNAD!

Idag kom Karin till mig kl 10, vi käkade frulle och tvättade massa, tog en promenad å gick sen hem hit till Karin. Måste verkligen skaffa mig internet, pappa kommer idag så jag ska ta tag i det =)

igår va de "mys-klipp-färga" kväll hemma hos Nicki. Ewe klippte å färgade oss..
RESULTATEN:
Nicki fick en super snygg lugg
Lovis klippte topparna
CC färgade å klippte sig
Thea bajs klippte tropparna
Maria "Asslan" gjorde lite slingor
och KUNGEN, jag om ni inte visste la i en guld färg i hela håret.

Nu e vi redo att göra stan osäker ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: