Skåningen

Träning, livet och resor.

ny blogg.

Kategori: vardag

Skaffade mig en blogg här idag, har innan varit medlem på blogdog.se men tänkte testa denna ett tag nu.

Det blev jobb för mig igår ändå, Emelie ringde å sa att det var kris på jobbet å att Emma ( kocken) behövde hjälpt i köket en timme.
Emelie ringde fem i nio och vid 9 skulle jag bli hämtad av Jeppe å Niklas för vi skulle på förfest då.
Jag åkte till jobbet å tänkte att jag kunde jobba en timme, det va ju lungt jag skulle hinna festa ändå, men icke jag jobbade till 2 i natt. Stod mest i baren.

Jag hoppas verkligen inte att jag behöver jobba nästa helg, Fanny kommer hem från Kläppen å jag har inte träffat henne sedan i September... + att hon fyller 21 på valborg.. suck om jag måste jobba..

imorgon kl 9 ska jag till Hans Peter, min sjukgymnast, hoppas han kan "Knäcka" rätt ryggen ä knäcka loss nacken, riktigt skönt kan jag lova er.

thip hej... / cilla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: